Welk verhaal heeft jouw merk te vertellen?

Om te beginnen is het belangrijk om in kaart te brengen welk verhaal jouw merk te vertellen heeft; de identiteit van jouw merk. Dit verhaal kan uit vele elementen ontstaan; misschien maak je gebruik van traditionele ambachten, heeft jouw/jullie organisatie een unieke geschiedenis of juist een bijzondere toekomst. Deze karakteristieke elementen vertalen we naar een geheel eigen visuele identiteit

Diensten

Ben je een startende ondernemer? Na de eerste ontmoeting en het in kaart brengen van de merk identiteit maak ik een ontwerp voor de visuele identiteit (vaak begint dit met het logo). Hierin wordt de toon gezet en in dit ontwerp komt de identiteit sterk naar voren zodat het unieke verhaal van jouw merk zichtbaar is en wordt verteld.

Een nieuwe stap met je merk maken? Dat betekend dat we een mooi punt hebben om te starten (als je blijste je huidige huisstijl bent). Ben je er niet zo blij mee? Dan maken we een plan voor (geleidelijke) verandering.

Nu alle ontwerp elementen er zijn is het tijd om te denken aan de promotionele materialen, social media en de website. Voor welke materialen we kiezen hangt natuurlijk van de behoefte van jouw merk af.


Logo


Kleuren palet


Typografie selectie


Patroon ontwerp


Visitekaartjes


Briefpapier


Flyers & posters


Illustraties


Website


Banners 


Nieuwsbrief


Social media content

Geselecteerde klanten

Bonebakker, Cicil, Conservatorium Hotel, Divosa (Hoezo!), EAPA, Firma Fluks, GGZ, HKU, Jagerland, Shopping Gallery Van Bearle, Tally Ho, Van Osch Interior, Vigor

Ik ben benieuwd!